Fortfarande sjuk

Idag var jag tvungen att gå hem från skolan. Mådde så dåligt. Men jag har inte feber längre, tror jag. Vill så gärna bli frisk tills på onsdag, då ska vi springa 3 km på gympan. Vill ha bättre resultat än sist. Då kom jag nästan sist. Min kondition har förbättrats mycket sedan dess, I hope. Springer ju varannan dag. Fast nu va de ett tag sen jag sprang senast. Cirka en vecka sen. Men just nu känner jag inte direkt för att hoppa i träningskläderna, eller visst vill jag jätte gärna springa, men orkar inte alls. Har så ont i halsen, så då kan det va farligt. Jag får väl se till att vila mycket så jag blir frisk.

Haha, jag och Emma gjorde en jätte kul sak igår! Oj, oj, oj så kul det var! Eller inte... Det började kul, men slutade tråkigt. Vi satt och klippte ut rubriker som vi sen skulle klippa ihop och göra en helt annan rubrik av, när vi plötsligt fick en ännu bättre idé. Vi skulle klippa ut bilder på kändisar, och sen sätta dit en text som inte alls stämde. Det va kul, fram tills jag kom på att vi inte har något lim hemma. Då gick vi och la oss istället. Hehe?
Jag åt en jätte god muffins igår. Stor som ett hus med banan mojs på. Mums!

image45

Den såg inte alls lika god ut på bilden som i verkligheten X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0