Det är hippt att gå i bara leggins!

Nu ska jag och Emma gå och lägga oss! Och imorn ska vi sy. Kul va? Hihihi. Vi ska sy egna kläder, och starta eget, typ när jag börjar andra året, och hon just går ut gymnasiet. Hon går handel, och jag ska gå typ hantverk. Såå sen ska vi sälja våra egna kläder. Kuuuul!!!! Ser fram emot det. Vi har redan planerat massor. Typ sälja våra kläder på en hemsida också. Ska bli väldigt trevligt. Haha. Trevligt, trevligt. Och här är en annan trevlig sak: Idag när Emma gick på stan, såg hon en tant som gick i kort linne och leggins. Utan någonting över legginsen! Och dom var genomskinliga! HAHAHAHA! Stackars tant, som trodde att hon var 'hipp". Hihiihihihiihih! Nej nu är det verkligen dags att krypa ner i bingen, och kanske sova en stund. Imorn blir det skola för hela bunten. (Det vill säga: För mig och Emma.) God natt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0