Boring

Är hemma idag också. Jäkla mage. Kan inte äta nått utan att få ont. Kanske ska man gå till en doktor? Nej, det har jag gjort jätte många gånger. Då kanske jag måste opereras. Inte kul. Men jag vill ju inte ha ont forever. Imorn ska jag iaf till skolan. Det måste jag.

Igår sov jag hos Emma. Vi såg typ på tv hela kvällen. Åt kvällsmat halv tio, vilket jag tyckte va lite sent. Är van att äta runt halv sju annars. När jag vaknade imorse, kände jag direkt att jag hade jätte ont i magen. Gick upp för att duscha, men det gick nästan inte. Bestämde mig för att va hemma, och hoppade över duschen. Istället sprayade jag i massor med hårspray. Frukost gick inte heller att äta. Sen tog vi bussen in till stan, men jag gick av hemma hos mig istället för vid skolan. Och nu sitter jag här, och har tråkit. Hungrig är jag också. Men jag vågar inte äta. Jobbigt. Får väl försöka ändå. Tänkte kolla på nån film. Men vet inte riktigt vilken. Jag får kolla igenom filmsamlingen. Vi har säkert över hundra filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0