12 Maj

Idag har vart en ganska tråkig dag. Min allergi är så jobbig. Har knappt orkat göra nått. Det ända jag gjort är att sitta här eller se på tv.

Igår såg jag Victoria´s secret fashion show 2006, igen. Såg den när den va på tv i vintras. Sjukt snygga underkläder, och modellerna var också sjukt snygga. Jag gillar att titta på modevisningar. Gillade även att Justin Timberlake var där. 

Lyssnar på Ebba Grön. Jag gillar, gillar, gillar dom. Det gjorde mamma och pappa när dom va unga också. Coolt tycker jag.  

Nu är det bara 117 dagar kvar tills vi ska till Italien, och det är bara 35 dagar kvar till skolavslutningen. (helger och andra lediga dagar är också inräknade. Annars är det bara nått på 20 dagar.) Så är det bara 226 dagar till julafton! Haha!!! Och 249 dagar till min födelsedag! Wihu! Hehee. Känns så långt bort med jul. Men sommaren är jätte nära nu. Vill att det ska bli varmt ute, så man kan gå ner till stranden, sola och bada! Åh, va jag älskar sommaren. Lääääängtar.... Så länge får man väl stå ut med våren, och sin allergi. "Suck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0