Woho!

Jag sitter hemma nu. Ska snart till Kneippbyn med Ida och Tilde. Ska bli kul. Kanske träffar Sofie, om hon nu går dit.
Nu ska jag ta en huvudvärkstablett till. Har ont i huvet som fan. Men jag måste till Kneippbyn! Eller, egentligen inte. Men jag vill. Då ska jag och Ida åka alla (barn)karuseller. Haha! Finns ju bara barnkaruseller där. Men det kan va kul ändå. Om man åker med lille Tilde. Hon skriker i mini bergochdalbanan! En sånn där liten larv som åker runt på ett spår. Tar typ 3 minuter att åka den. Hihih. Som tur är har dom ju vattenland också. Där finns det lite roligare åkatraktioner iaf. Fast man börjar bli lite för stor för dom, men skit i det! Jag ska fortsätta att gå på Kneippbyn tills jag dör, om dom har öppet så länge. Haha! Just det. Skulle ju ta en tablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0