Vad ska man ha med sig?

På torsdag ska vi till ju till Öland, som jag nämt tidigare. Vi ska stanna där tills på måndag. Sen drar vi till Gränna, och stannar där till torsdag samma vecka tror jag. Men jag har ett stooort problem. Vet inte vad jag ska ha med mig! Det är så svårt att packa. Jag vet ju inte vad det kommer bli för väder eller nånting. Får packa ner lite av varje, sen ta med mig pengar, och köpa kläder om det är nått jag behöver. Hihih. Så brukar jag göra. När vi var i Spanien köpte jag så mycket saker att det inte fick plats i min resväska. Men som tur var hade vi med oss två små resväskor. Dom blev helt fullstampade av enbart mina saker. Plus att jag hade två stora handväskor med mig på planet. Haha! Jag tror vi hade säkert 20 kg övervikt när dom vägde våra väskor på flygplatsen. Det var inte så roligt. Då fick vi betala massor. Eller egentligen bara 200-300 kr. Kommer inte ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0