Tjoho!!!

Sitter och tittar på musikvideor på youtube. Tittar bla. på mina före detta favoriter. Cradle of filth. Hiih. Jag var  väldigt annorlunda förut mot vad jag är nu. Kan man lungt säga. Men jag funerar på att kanske byta tillbaka till min gamla stil. Nääää. I don´t think so. Jag trivs bra med den stil jag har nu. Sådeså! Fast man vet ju aldrig vad som kan hända i framtiden.

Nu sitter Emma och spelar ett lego tv-spel. Hon har så kul att hon inte här när jag pratar med henne. Mm. Vi har såå kul när vi leker tillsamans. Eller hur Emma?? Hihihih!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa vi har jättekul tillsammans. Speciellt när jag får spela legospel. :D Då blir jag glad

2007-06-18 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0