Stranden imorn?

Imorn funderar jag på att gå till stranden. Men jag vet inte. Får se imorn bitti när jag vaknar. Kanske man ska gå på den där cykel grejen imorn. (Vi ska typ cykla omkring i skogen i 3 timmar imorn. Trååååkigt.) Pappa blev sur änr jag sa att jag ville gå på stranden imorn istället för att gå till skolan. Men jag sa att vi är ju inte i skolan. Vi gör bara massor med tråkiga saker, istället för att sluta en vecka tidigare. Betygen är ju redan satta, så vad gör det? Sen sa jag också att i tisdags förra veckan, skulle jag ha åkt till Sthlm, och det hade ju också vart skolk, eftersom att vi bestämde det kvällen innan. Men då sa pappa att det inte alls är samma sak som att gå på stranden istället för att gå till skolan. Det tycker jag att det är. Det är ju typ ungefär samma sak. Det är ju värre att åka till Sthlm än att gå på stranden, men jag vill fick lov att skolka och åka till Sthlm, när det ännu var massor med skolarbete kvar, men jag kan inte va hemma när det är två dagar kvar, när man ändå inte gör nått. Så nu är jag sur. Funderade på att åka hem till Emma halv tio, och så skulle vi på stranden där borta hos henne imorn, men så blev det inte. Jag sa till pappa att då tar jag bussen in till skolan imorn från henne, men jag vet ju att det inte skulle bli så, om jag nu hade åkt dit. Men jag får se imorn. Nu måste jag ta nått att äta på. Sen ska jag sova. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0