Sommar&Sol

Igår åkte jag till min mormor. Superskönt väder hemma hos dom. (Här blåste det massor. Dom bor inte så långt från oss, min mormor och hennes sambo, men ändå var det så stor väderskillnad. Men vi bor ju närmare havet.) Så jag la mig och solade där ett tag. Sen kom mamma, Smilla och Bertil. Då blev det ett litet garden party, som min mormor utryckte det. Lite senare kom Tessan, Mattias, Ida och Tilde, även fast dom sagt att dom inte skulle komma, så vi lekte hela kvällen! Haha! Nej, men vi gick till lekparken, jag, Smilla, Ida och Tilde. Jag gungade! Det är kul. Emma och jag brukar också gunga tillsamans. Hihih! Nere på stranden.
Sen sov jag över hemma hos mormor min. Och idag var det ännu varmare, så jag har solat, och vart ute typ hela dagen. Räknar med att bli lite brun! När jag solar så blir jag typ blekare än jag var innan, sen dagen efter blir jag brun.
Nu ska vi gå ner på stranden och grilla. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0