Sommarlovsmorron!

Snart är det sommarlovsmorron. Får inte missa!
Nu sitter jag och kollar på svampbob fyrkant. Det har jag inte sett på flera år. Vi har typ fem barnprogramskanaler, men jag ser knappt på dom. Om jag ska se, så ser jag på Disney channel. Dom andra är tråkiga.
Idag är jag hemma. Dumma mage! Den kan aldrig skärpa till sig.

Senare i dag ska jag och pappa kolla på en mobil. Jag ska få en ny, eftersom att mitt gamla abonemang har gått ut. Plus att jag är lite trött på min gamla. Fast när jag tänker efter, så kommer jag nog sakna den jag har nu, när jag får min nya. Hm. Kanske man kan använda båda??

Nu ska jag springa ut i köket och göra frukost innan sommarlovsmorron börjar. Vill ju inte missa en sekund av det! Vilken katastrof om jag gjorde det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0