Sommarhelg

Den här helgen har verkligen varit sommrig. Det började i fredags, studenten. Jag var där och kollade lite. Min äldsta kusin tog studenten. Emma var ju där också, så vi gick runt lite där. Sen var Elin med oss en stund. Vi gick och åt på Max. Sen så gick jag och Emma till glassbaren, för Elin skulle på studentmiddag. Det var jätte kul den kvällen. Studentvagnarna körde runt i stan nästan hela natten. Vi fick nästan en vattenballong på oss! Haha!
Igår åkte vi till Emmas mammas stuga i Grynge. Det är sååå mysigt där. Nära till stranden, och varmt, och soligt. Jätte kul. Vi var på stranden både igår och idag. Idag blev jag jätte solbränd! Från knäna och upp till hårbotten. Jätte fult, och det gör ont som fan. Vet inte vad jag ska göra. Funderar på att gå och lägga mig. Då slipper jag tänka på det iaf.

Imorgon har jag sovmorron fram till nio. Slipper man gå upp tidigt.


image155

Emma och jag i stugan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0