Skolavslutning ikväll!

Jaa! Ikväll är det skolavslutning! Och imorn när man vaknar är det sommarlov! Jippie! Fast det känns nästan som om jag har haft sommarlov den här veckan, eftersom att jag har vart hemma tisdag, onsdag och idag. Så typiskt, nu när det bara var dom roliga dagarna kvar. Jaja. Längre sommarlov till mig bara  =D
Ikväll efter avslutningen blir det nog grillning vid stranden. Kanske. Jag vet inte riktigt. Har inte hunnit prata med dom andra. Om det inte blir nått, så får jag väl bara hitta på nått med Emma. Vi var föresten och badade igår, Emma och jag. Kl halv sju fick vi för oss att vi skulle åka och bada i brottet, som ligger typ 12904823590743894 mil från mig. Kanske inte riktigt sååå långt bort, men nästan. Det tog typ en halvtimme att cykla dit. Men det var det värt, eftersom att det var jätte varmt i vattnet. Man ville inte gå upp. Men tillslut blev det lite kallt i luften, så vi cyklade hemåt, men stannade på Ica Maxi. Där inhandlades det chips, dipp, chokladbeskvier och chokladbollar. Sen frossade vi som galningar. Fick jävligt ont i magen efter det. Det är därför jag är hemma. Jag tål typ inte onyttiga saker.

Nästa vecka ska jag, mamma, Smilla och Bertil åka till Öland över midsommar. Vi ska va borta en hel vecka. Det ska bli så kul. Måste börja packa redan nu, eftersom att jag först ska va hemma hos mamma från och med imorn till på onsdag, då vi ska åka. Eller var det torsdag? I don´t remember. Det får jag väl reda på senare ikväll. Mamma ringer säkert.
Nu ska jag fortsätta att packa. Måste ha med mig jätte mycket saker. Kläder för typ två veckor. Det blir nog ganska mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att få kul på skolavslutningen Emelie, jag lovar!!

2007-06-14 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0