Shopping

Här är (nästan) allt det jag köpte på min resa:

image208

Överst från vänster:
Turkos t-shirt med lila text på, h&m divided
Grå luvtröja, också divided
Body butter med jordgubbs doft, the body shop
Vit t-shirt med hello kitty på, divided även den
Mörk rosa klänning/tunika, gina tricot
Mörk rosa låda med lock (jag köpte 2), Ikea (Den ser röd ut, men den ska vara lite mörkare rosa än klänningen.)
Spegel, Ikea
Andra raden:
Rosa jeans, JC
Vitt brottarlinne, gina tricot 
Rosa skor med svarta prickar, Fred Perry
Svarta skor med vita prickar och peeptoe, vet inte riktigt var jag köpte dom
Svarta flipflops, Stadium
Massor med polkagrisar från Gränna, har även ätit upp massor =D
Sen har jag även köpt en vit tunika från JC, men den är i tvättmaskinen just nu, så den visar jag när den är torr.

Kommentarer
Postat av: Karin

åå vad mycket snyggt, fint med mycket rosa;)

2007-06-28 @ 17:16:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0