Pizza

Har precis ätit en pizza. Jag orkade inte hela, men jag åt ca en halv. Sen plockade jag bort allt det goda på den halvan som jag inte åt upp. Tänkte ge resten till pappa. Då får han typ en bit deg med ost och tomatpuré på. Hihih. Men han blir säkert glad ändå.

Ikväll är det typ inget kul på tv. Vänner ska jag se, och Simpson följt av Family Guy kl åtta till halv no. Sen blir det nog CSI NY, som vanligt, kl nio.

Nu ska jag gå till tvn och zappa lite. Så måste jag fundera ut vad jag ksa ha för matsäck imorn i skolan. Vi ska ha orientering. Blir säkert kul, bara det inte är superduper varmt, som idag. Då blir det nog jobbigt. Men man överlever nog. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0