Nu är det sommarlov!

Äntligen sommarlov! Jippie! Jag kom precis hem. Har vart på avslutningen. Efter den så cyklade jag och Kamilia ner till hamnen och tog en glass. Det var så jäkla kallt ute, så jag trodde jag skulle dö. När vi skulle börja cykla upp för en ganska brant väg, så fick jag sånn motvind, att jag inte kom framåt. Scary! Det är ju sommar nu! Vart är värmen och solen? Det dyker väl upp under nästa vecka. Det ska inte vara dåligt väder på sommaren! Jaja. Så länge får man roa sig med annat. Men vad finns det att göra på sommaren, mer än att vara ute i solen? Sitta inne vid datorn? Tråkigt. På sommaren kan man ju inte sitta inne. Nej nu ska jag gå och kolla på Cartoon Network! Haha! Jag känner mig lite smått patetisk. Men men. Jag börjar alltid mina sommarlov med en helvkäll framför Cartoon Network. Varför bryta den traditionen nu? Hiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0