Nörd

Jag är en tv nöörd! Kanske en data nörd också. Sitter jämt vid tvn. Förrförra sommaren bodde jag framför datorn. Då ville jag inte sola, för jag ville inte bli brun. Det var inte min "stil". Haha. Hade jämt svarta kläder, och svart smink. Jag gick bara ut i typ jeans. Tänk om jag fick sol på benen! Ärmarna var väl okej att ha bara. Men inget annat. Efter den sommaren var jag ovanligt vit, för att vara mig. Jag brukar bli brun som en pepparkaka. Men då var jag bara pyttelite brun. Jag blir nästan brun bara jag tittar ut genom fönstret, så på nått sätt blev jag brun iaf den sommaren. Men i år ska jag bli superduper brun! Jag är redan ganska brun, så det kommer nog inte bli så svårt att bli en pepparkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0