Jätte roligt

Igår var jag och Emma vid brottet och badade. Det var ganska kallt. Jag vågade inte doppa mig. Tillslut kastade jag mig i. KAAALLT!!!! Det gjorde ont i armarna. Haha! Men efter en liten stund blev det varmare. Men då sa jag plötsligt till Emma att jag såg nått i vattnet. Och det ska inte vara nått i det vattnet. Bara vatten. Hihih. Då fick vi båda två panik, för man kan ju inte se botten. Så då sa jag att vem som helst kan ju simma under oss just nu. Då kastade vi oss mot klippkanten, och tittade ner i vattnet. Sen gick vi upp efter en stund. Då blåste det jätte mycket, och vi hade bara shorts och t-shirt på oss. Så vi fick stå där och hoppa och dansa lite, eftersom att pappa inte skulle hämta oss ännu på länge. När vi kom hem så åt vi från pastavagnen. Mums. Nu har jag ont i magen. Kan va från polkagrisen jag åt igår efter maten, eller chokladen vi köpte på statoil halv elva igår kväll.
Nu ska jag äta frukost och se på Långben the movie!

image211

Jag och Chippen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0