Jag har tråkigt...

Väldigt tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Nu har Emma åkt hem också. Ännu tråkigare.
Igår kväll såg jag och Emma på Harry Potter och de vises sten. Det var flera år sen jag såg den sist. Hade nästan glömt bort att den fanns. Snart kommer ju den femte filmen på bio! Måste ses. Verkligen. Den boken var ju den bästa av alla böckerna. Eller det vet jag ju inte eftersom att jag inte läst nr sex och nr sju. Men den är bäst av dom jag hitills läst. Måste boka biljetter till filmen snart!!!! Någon mer som ska se den?  =)

image196

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kanske ska se den med dej ju Emelie.
Vem är snyggast då? ;D

2007-06-18 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0