I am a rich bitch!

Det kan man lungt säga! Jag har samanlagt 1114 kr i småpengar! HAH! Slå de du, om du kan!
Nu känner jag mig väldigt rik, och funderar över vad jag ska slösa mina pengar på. Jag kan ju spara dom, men jag anser att, pengar är till för att användas, inte sparas. Om man inte ska handla för pengarna, vad ska man då ha dom till? Man kan ju göra som min lillasyster, att bara ha dom där för att se på, och räkna dom lite ibland, och kolla så att inte storasyster snott något. Men jag skulle självfallet inte sno av mitt eget kött och blod. Om jag skulle sno från nån, skulle jag ju sno från nån av mina miljadärpolare. Om jag nu hade nån miljadärpolare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0