God morgon! Eller inte....

Vaknade för ett tag sen. Skulle ju till skolan idag! Men jag stängde av klockradion i går morse, eftersom att jag skulle va hemma. Dumma mig! Nu känns det lite onödigt att gå dit. Slutar nämligen tjugo över ett. Hehe.. Jätte kul. Nu när jag har blitt frisk och allt. Jaja. Det finns inget jag kan göra nu. Kanske om jag uppfnner en tidsmaskin, och går tillbaka i tiden till igår, och tar på väckarklockan. Mm, det skulle faktiskt kunna funka. Nej, just det. Jag har inga verktyg. "Suck" Kanske kan bygga en av.. Hmm. Min säng? Neeej, den är så skön, så de går jag inte med på. Jaja. Då får det vara. Tänker nu gå och klä på mig, och packa det sista som jag ska ha med till mamma. Ska man ta med sig bikini?? Ja, det ska jag. Vi bor ju praktiskt taget på stranden. En liiiten bit ifrån iaf. Måste ta årets första dopp. Hoppas på bättre väder i helgen. Nu regnar det ju lite ute. Blää. 1 juni idag och allt! SNART SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0