Förvånad

Jag blev lite förvånad när det ringde, och det var Calle i andra änden av telefonen. Vi har inte pratat på skit länge. ( För er som inte vet vem Calle är så var han min låssas bror förut. Min pappa var gift med hans mamma. Vi har känt varann sen vi var sex år. ) Han skulle prata med min far, men min far sitter i bilen, på väg hem till Calle och hans mamma. Så då sa jag det. Sen sa vi nog inte så mycket mer. Intressant va? Väldigt.
Snart ska jag till mamma. Vi ska fira min mormors sambo imorn. Han fyllde 61 i tisdags tror jag. Så då ska jag bara va där över helgen. Sen är jag tillbaka här på söndag, och då ska jag leka med Emma  =)  Nej nu ska jag packa ihop mina pinaler. Hihh. Pinaler låter så kul. Jaja. Senare ikväll ska jag se Rosa the movie! Ska bli sååååå kul. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0