Vill ha den där klänningen

I lördags (tror jag det var) la jag undan en såååå söt klänning på Vero Moda. Men nu vet jag inte riktigt om jag ska köpa den eller inte. Jag har råd med den, men vet inte om jag vill spara dom och ha till Italien. Men om jag köper klänningen så kan jag ju ha med mig den till Italien. Hm. Så har jag inte tänkt innan. Jag får väl se imorn om jag kommer hem med nån klänning eller om jag kommer hem med något annat. Kanske jag inte kommer hem med någonting? Kanske jag inte ens går ner på stan? Det får vi se imorn vad jag känner för. Just nu känner jag för att spela lite sims 2. Vilken överaskning. Men först måste jag försöka få tag på Emma. Om du läser det här så ring mig nu med en gång!! Vi ska ju på stan imorn. Right?? Jaja. Får väl försöka ringa några gånger till. Fast jag tänkte se natt på museet. Nej det går inte, för tydligen ska pappa se en film. Får väl se den imorn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0