Upp som en sol och ner som en pannkaka

Vet inte varför jag skrev så, men det låter ganska kul eller hur?? Det där rimmade.

Nu har jag gått igenom några lådor med mina saker som vi hämtat i vårt gamla hus. (Förut bodde vi ute på landet i ett stort fint hus, men sen flyttade vi ifrån Ola, som har varit min låssas pappa sen jag var typ tre år eller nånting. Han är Smillas pappa också.) Jag har fortfarande kvar mer än hälften av alla mina saker där. Men dom flesta sakerna ska väl slängas, eller så kan Smilla få ha dom. Hon bor ju i mitt gamla rum.

Nej nu är det dags att sova tror jag. Ska gå upp kl åtta imorn. Bäst att få sin skönhets sömn. Inte för att jag behöver den, men ändå  =P Fast jag måste fylla på min mp3 först! Får inte glömma det.  God natt och sov gott!!!

image230

Jag förra våren! Se så rolig jag ser ut! Det ser inte alls ut som jag! Jag ser verkligen annorlunda ut nu.


Kommentarer
Postat av: Linn

sov gott!

2007-07-08 @ 23:01:12
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0