Upp och ner

Känner mig lite lustig just nu. Sitter här i pyjamasen ännu. Hehe. Typiskt mig. Orkar inte klä på mig. Kanske man ska göra något åt det snart. Måste ju hinna ner på 2ond hand affären innan den stänger. Eller så tar jag det nästa måndag.(??) Då kanske Emma vill gå med mig. Det känns inte direkt som att jag kommer hinna innan kl fem. Kanske om jag går och gör mig iordning nu. Måste packa ner alla kläder jag ska sälja också. Det kommer ta lång tid. Har nämligen bara slängt ner det i kartonger och kassar. Måste gå igenom allt för att se om det ligger nått annat där i. Kanske jag hittar nått spännande? Man vet ju aldrig. Konstiga saker brukar dyka upp på konstiga ställen i mitt rum. Skulle inte alls bli förvånad om det låg typ en gammal macka eller nått där. Nej nu överdrev jag. Klart jag skulle bli förvånad, men inte lika förvånad som om jag skulle hitta nått jag verkligen kunde sälja till 2ond hand affären. Det mesta som är något att spara på använder jag just nu, eller så har jag skänkt det till röda korset eller nått.
Nej nu ger jag mig själv en spark i röven, och går härifrån. Vill nog duscha också innan jag går. Jag kommer aldrig hinna! Jo. Jag är snabb.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0