Torkade jordgubbar på kontot

Köpte torkade jordgubbar igår. Mumsigt. Det smakar som typ marmelad godis. Super gott. Ska börja äta det istället för godis. Köpte även två tidningar igår. Elle och Veckorevyn. Eller egentligen fick jag allting av mumma.
Man fick en söt strandväska i Elle. Perfekt. Precis vad jag behöver. Glömde min röda fina strandväska hos pappa, så dår kan jag ha med mig denna till fastlandet istället. Kanske man ska börja packa idag. Imorn åker jag till mumma och sover där, sen tar vi båten på lördag morron. Då är det nog packning idag. Men gud va svårt. Brukar ta mig flera dagar att packa. Vad ska man ha med sig? Hur måga skor är lagom för en vecka? Sju par? Hm. Nää. Jag ska inte packa alls mycket. Ska ju till Ullared, och där kan man ju göra en del kap, så då måste man ha plats i väskan. Men jag tänkte ta med mig en extra ifall allt inte får plats.

Idag ska jag gå på banken och sätta in mina småpengar. Då blir jag rik! Tjoho!! Nu ska jag gå och göra mig iordning. Vill inte direkt kliva in på banken och se hemsk ut. Då kanske dom slänger ut mig igen.

image238

Kommentarer
Postat av: Minna Hokka

svar: Åh vad kul :D

2007-07-12 @ 11:59:45
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: amelie

torkad frukt är supergott!

2007-07-12 @ 13:18:46
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0