Tjolahopp

Har inte börjat packa ännu. Jag orkar inte riktigt. Tänkte spela lite sims istället. Packa kan jag ju göra lite senare, innan jag och Emma ska hämta ut våra skor från tradera. Fick föresten mitt paket från ellos idag, men det ska vi hämta imorn. Längtar tills jag får prova skorna. Kan säkert inte gå idom, men jag vill prova. Annars är det ju bara att skicka tillbaka. Kjolen blir jag mer och mer kär i. Men kanske den inte alls är fin i verkligheten? Hoppas det. Har sett ungefär en sånn kjol på Vila, och där var den jätte fin. Appropå Vila, så provade jag den sötaste klänningen där igår. Den var svart med en stor rosett fram. Vet inte varför jag inte köpte den. Sen la jag undan en söt skjorta på MQ. Ska köpa den imorn.

Nu kör jag igång sims!! Har precis fått det nya, h&m fashion, eller vad det heter.

image232

I'm a simsnörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0