Stan imorn

Japp. Ska in till stan med Emma. Först måste jag in på banken med pappa, och sen ska jag posta några paket. Har haft auktioner på tradera som jag fått pengar för, men jag vet inte om jag fått betalt från alla, och det kan vi bara kolla hos banken. Så dit bär det imorn kl tio på morgonen. Måste gå upp kl åtta!! Blä. Brukar annars gå upp tidigast halv tio. Jaja.

Snart åker jag till Varberg! Ser fram emot det. Måste spara mina pengar tills det. Men jag måste även spara tills jag och Emma ska till Sthlm och tills jag ska till Italien. Mycket sparande. Men det fixar jag. Ska försöka sälja fler saker på tradera. Har så himla mycket saker. Finns alltid något att sälja. Ska rensa garderoben tror jag. Där finns minst fem kartonger med saker som jag aldrig använder. Sen har jag ungefär tre kartonger med kläder som bara ligger. Men jag ska skänka lite, och sälja till en second hand butik. Då kan man tjäna en liten slant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0