Simpsons filmen ikväll!!

Emma fick reda på sin överaskning igår. Att vi ska gå på bio och se den nya Simpsons filmen ikväll. För tyvärr så hade hon råkat dubbelboka. Men hon valde att vara med mig. Annars skulle jag ju vara tvungen att gå med någon annan och se filmen, och det hade ju inte vart lika kul, eftersom att det var ju Emmas födelsedagspresent.
Det ska bli så kul ikväll. Var ett tag sen jag va på bio. Eller egentligen inte. Jag kollade på Pirates 3 för ett tag sen. Med Emma. Och innan det så såg jag Linas kvällsbok, med Emma offcourse. Hehe. Jag går bara på bio med henne. Fast innan Linas kvällsbok kollade jag på Göta kanal 2 med min mormor.

Idag blir det städning. Hoppas jag kommer längre än vad jag gjorde igår. Efter att jag försökt städa lite igår, såg det värre ut än innan jag började. Hehe. Är inte så bra på att städa. Det slutar alltid med att jag gör något annat. Typ sitter här. Men så blir det inte den här gången. När Emma går och jobbar kl två så börjar jag städa! Och där med basta.

image257

=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0