Resa i det blå!!!

[Långben:]
Kanske du behöver ta en paus
Lämna vardagen, ja pröva på
Är du lite spänd, kanske trött och slut
Följ då med en vän, bara ge dig ut.
På en resa i det blå

[Långben:]
- Kom igen, Maxi

[Max:]
Det finns sånt som jag nog hellre gjorde
vad som helst är bättre än det här
Titta hur han kör, är det rally cross?
Inte undra på man vill komma loss
vill slippa en resa i det blå

[Långben:]
Finns inget som kan störa
nu artar resan sig
Vår karta den är både fin och bra
[Max:]
Roxanne om du kan höra
glöm inte lilla mig
Jag kommer nog tillbaks en vacker dag
[Långben:]
Jag och max, vi tar en bilsemester
[Max:]
din plåga, pina, det är pest här
[Långben:]
Långt från alla krav som tränger på
[Max:]
Exploderar snart, ja det känns så
[Långben:]
Jag ser motorvägen, vilken grej
[Max:]
Den grejen passar inte mig
[Lången och Max:]
Här har vi en resa gjord för två

[Countrytjejer:]
Tjena boys, går denna väg till Nashville
[Lastbilschaufför:]
Se dig för, annars får du smaka på
[Fånge:]
Ja, jag har inte särskilt brått
fast det är brott som jag begått
så reser jag inte i det blå
[Liten man:]
Vi tar fritt och reser på semester
[Stor dam:]
- Ja
[Liten man:]
Romantiken, den ska blomma då
[Max:]
- inte klokt
[Musse Pigg:]
Ja det är klart vi kommer fram
[Gammal dam:]
Ur vägen med er, käka damm
Det här är en väg att ge sig på

[Långben:]
Det är jag och lille Maxi
Min trogne reskamrat
[Nunnor:]
De färdas emot mål som de ska nå
Yee-haw
[Max:]
Kan nån här se en taxi
jag måste ge mig av
till nån adress där ingen knackar på

[Bilister:]
Åh, varje dag ett äventyr som väntar
varje mil finns nått att titta på
och där så väntar friheten
[Max:]
Om jag bara finge den
[Långben och bilister:]
Här blir man fri och glad
här flyter livet bra.
Så underbart vi ska,
resa i det blåååå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0