Pengarna bara försvinner

Nyss hade jag typ nästan 500 på kortet, nu har jag bara 200. Hur blev det så? Hm. Känns inte som att jag har köpt nått. Men det har jag ju. En klänning från tradera, två par skor och en tröja. Sen har jag ju även fått pengar från sakerna jag sålt. Ska be pappa att posta imorn.

Jag har ännu inte packat min resväska! Måste nog göra det snart. Dom kommer och hämtar mig kl två. Måste duscha också innan. Och prova min nya hängselkjol. Jag tänkte dra på mig nya skorna också, så man lär sig att gå klokt i dom nångång. Just nu ser det väldigt ovant ut. Men jag har aldrig gått i 10,5 cm höga skor. Dom högsta skorna jag har är 6 cm. Men dom kan jag gå i superduper bra. Känns som att gå i vanliga, platta skor. Så snart är jag expert på att gå i högklackat! Pappa sa att jag måste träna här hemma först, för om jag trampar snett eller nått och bryter foten så kör han mig inte till sjukhuset. Haha! vilken snäll fader jag har.
 
Solen har börjat titta fram nu! Hoppas den kommer fram helt. Men på smhi står det att det ska bli regn imorn! Neeeeej! Vill inte ha regn! Blä. Men bara det blir riktig sommarvärme nästa vecka när vi ska till Varberg kan det få regna imorn.


image233

Dålig kvalite!! Min mobilkamera är inte den bästa.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja hejjar på lisa :D

2007-07-11 @ 13:21:59
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0