Osynliga blonda slingor

När jag stod inne i badrummet nyss, fick jag en idé. Jag färgar blonda slingor istället för att gå till 2ond hand affären. Sagt och gjort. Jag blandade den lilla burken med färgcreme och börjar pensla ut den. Sen väntar jag 20 min. Sköljer ur cremen och tar en handduk runt håret. Nu har jag precis tagit ur handduken ur håret, och det syns ingenting. Kanske det beror på att håret ännu är blött. Det vet jag ju inte ännu. Får väl se sen när håret är torrt. Så länge ska jag titta i den nya h&m katalogen jag fick idag. Har redan kollat i den minst 5 gånger, men jag älskar att kolla på kläder.

Kommentarer
Postat av: Josefine

ha ha, har också kollat i den där katalogen 5 gånger redan!

2007-07-30 @ 18:57:20
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0