Omgjort

När jag kom hem hit till mamma igår fick jag mig en chock! Mitt rum såg helt annorlunda ut. Jag frågade mamma om vi inte gått in i fel lägenhet, men det hade vi inte.Hon och Bertil hade gjort om medans jag var hos pappa.
Sen klev jag in i det "nya" rummet och kollade mig omkring. Allt såg annorlunda ut. Jag hade fått nya gardiner, tvn stod inte framför sängen som den gjorde förut. Nu stod den i ett hörn. Det är mycket bättre nu när den står där. Tvn är ju så stor, så jag fick ont i ögonen när den stod så nära sängen. Sen hade dom ställt en stol där tvn stod förut, och brevi den stod samma blomma som stod där förut. Efter blomman står min sterio, som förut stod i vardagsrummet. Sen hade dom flyttat på min golvlampa och ställt den brevid spegeln. Och jag har nu fått en väggtelefon precis brevid sängen och datorn! Jippie! Har aldrig haft egen telefon i rummet förut. Har redan använt den minst fyra gånger! Hihi. Så mitt nya rum är mycket finare än mitt gamla!! Jag orkar inte ta kort, och jag har heller inga kort på hur det såg ut innan, så då har man inget och jämföra med.
Istället lägger jag in en bild på Mischa Barton.


image226

She is so pretty

Kommentarer
Postat av: Linn

vacker bild, nästan så man inte känner igen henne!

2007-07-08 @ 14:31:09
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0