Nya skor!!!

Imorn kommer dom andra skorna jag vann i en auktion på tradera! Jätte söta. Sånna där från h&m som är svart och vit randiga. Har tittat på dom sååååååå många gånger, men aldrig riktigt kommit mig för att köpa dom. Sen såg jag dom på tradera, och lade ett bud med en gång! Sen köpte Emma ett par grön och vit randiga av samma säljare, så hon skulle samfrakta.
Jag kom precis på att jag glömt lägga in bild på dom första skorna jag vann på tradera, så jag gör det nu! Om jag bara kan hitta kameran. Hm. Var kan den vara?

Nu hittade jag den! Efter ca fem minuters letande åtefanns den i min garderob! Så här kommer bilden!

image231

Fina??


Nu ska jag och Emma sova. God natt  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0