Mjaha

Jag bloggade ingenting igår. Men det var för att jag gjorde massa annat. Först var vi hemma hos Ida och Tilde. Jag och Tilde kollade på Cartoon Network och åt bullar. När vi kom hem igen åt vi spagetti och köttfärssås. Efter det åkte jag med Bertil in till stan, hem till pappa. Sen kom Emma. Vi spelade sims, och sen på kvällen gick vi ner till hamnen för att gå på Visby hamnfestival. Måns spelade. Hihi. Fast vi hörde bara två låtar med honom. Sen gick vi till Max och åt hamburgare. Mums. På vägen hem blev Emma sugen på choklad, så vi tänkte gå in i nån kiosk. Fast ingen var ju öppen. När vi nästan var hemma sa jag: Men statoil har ju öppet! Varför sa du inte de innan! Sa Emma. Haha! Så vi gick hem och kollade på en film, för vi orkade inte gå dit.

Nu ska jag beställa från ellos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0