Live free or die hard

Har precis sett die hard 4. Den var helt okej. Inte den bästa film jag sett direkt, men inte heller den sämsta. Filmen jag såg igår var bättre. Frequencies hette den. Vet inte riktigt om det stavas så. Den var ganska bra faktiskt.

Imorn ska jag gå till second hand affären och fråga om dom vill köpa in lite av mina kläder. Hoppas hoppas hoppas. Ska nämligen köpa en klänning på Vero Moda på tisdag, och vill helst inte betala med kortet. Men samtidigt vill jag spara pengar. Men klänningen var ju så söt. Bara måste ha den. Föresten så skulle jag  försöka lägga in bilder på det jag köpt, men det går ännu inte. Typiskt. Får väl prova igen imorn. Nu ska jag spela nått nytt spel jag hittat.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag kom på vad jag gjorde för fel! hade micron på halv-effekt hehe

2007-07-29 @ 22:04:08
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0