Långben the movie

Kollar på den igen. Eller, egentligen så sitter jag här och lyssnar på den. Ser inte tvn härifrån.
Idag fick jag skorna och kjolen från ellos. Skorna var dom snyggaste skor jag någonsin sett!!! Dom var grymt snygga. Klacken var väldigt hög, men jag tänker lära mig att gå i dom. Så snygga skor kan jag bara inte skicka tillbaka. Kjolen var också riktigt snygg. Kändes lite höstig. Men jag tänker ha den idag tror jag. Ska nog köpa den där skjortan från MQ. Eller be mumma, eftersom att vi ska på stan. Sen vill jag ha klänningen från Vila. Hoppas jag kan få den också. Om jag ber snällt. Dom brukar aldrig säga nej till mig, så vi får se vad jag kommer hem med sen. Nu ska jag äta frukost. Har helt glömt bort det. Har vart vaken ganska länge och kom på nu att det saknades något. Är ganska hungrig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0