Krånglan och Kringlan gick på bio

Igår var jag och Emma (Alias Krånglan och Kringlan) och såg Simpsons filmen. Den var verkligen bra. Man skrattade hela tiden. Skulle gärna se den igen. Men först vill jag se Harry Potter och fenixordern. Ska försöka lura med mig Emma. Annars får jag fråga nån annan. Men Emma har ju inte sett nån av dom andra filmerna eller ens läst böckerna. Vi får väl ha Harry Potter maraton någon dag. Hehe.

Idag tänkte jag gå på stan en stund med Emma. Vill ha en jeanskjol på Vero Moda. Hoppas den finns i min storlek. Säkert inte. Då får jag väl köpa nått annat istället. Men jag skulle helst vilja ha en kjol eller nått liknande. Har inte så många kjolar. Eller jo jag har ganska många kjolar, men ingen jag vill använda.

Nu är det bäst jag går och gör mig iordning. Ska snart ner på stan med Kringlan.  ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0