Jaha ja

Vet inte om det blir nån strand. Hoppas hoppas hoppas det blir! Medans jag v'ntar på att dom små vita ulltussarna på himlen ska blåsa bort, tänker jag spela på Emmas ps2. Hon tog nämligen med sig det hit, eftersom att hon fick sing star igår, för att hon fyllde år. Hon ska få en present av mig imorn, men jag kan ju inte säga vad det är ifall hon läser min blogg sen när hon kommer hem från jobbet. Så det berättar jag en annan dag, när hon redan fått presenten.
Jag känner att det behövs städa i mitt rum. Hehe. Kanske man ska ta och göra det. En annan dag. Inte idag. Idag blir det stranden. Imorn ska jag ge Emma sin present, så då hinner man inte städa. (Hennes present är nämligen en upplevelse. Sen säger jag inte mer.) Nu ska jag fixa färdigt med presenten, sen blir det burnout på ps2.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du spelat när jag va borta? :O

2007-07-29 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0