Jag är ett offer

Ett offer av sims 2! Älskar det spelet. Kan inte sluta spela om jag väl börjar. Fast det var värre förut. Då kunde jag sitta och spela från det att jag gick upp till dess jag gick och la mig. Nu spelar jag ungefär en timme, högst två. Tycker inte att det är lika roligt nu. Vet inte varför. Ska spela och ta reda på det nu. Kanske jag blir fast i simsfällan igen? Min mamma blev fast med en gång. Hon spelade lika ofta som jag. Sen en dag så exploderade skivan när den satt i datorn(!!??) så vi fick typ skruva isär den. Sen dess har inte mamma spelat en enda gång, även fast den exploderade när jag spelade. Hm. Jaja. Nu ska jag spela så att det inte blir för sent innan jag kommer i säng. 
God natt på er   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0