I think I can dance

Har precis sett färdigt natt på museet. Den var bra och rolig. Skulle gärna se den fler gånger. Men nu tittar jag på so you think you can dance. I love it. Speciellt kul att se uttagningarna när alla som inte kan dansa men som tror att dom kan dansa uppträder. Lika kul som att se på Idol. Längtar tills det börjar.

Imorn hoppas jag på strandväder. Vill gå på stranden! Idag var det fint väder, men jag såg några hemska gråa moln när jag var ute och sprang förut. Jag hoppas att det inte betyder regn imorn. Håller tummarna för 30 grader varmt och solsken, och en liten sval bris då och då så man inte svimmar av värmeslag. Ja, drömma kan man ju alltid. En annan dröm är att kunna alla kampsporter. Helst ha svart bälte i allt. Men jag tror aldrig det kommer hända. Fast vem vet vad framtiden för med sig??


image293

Kunde ha varit jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0