Hej och hå

Jaa nu är jag som sagt hemkommern från Fårö. Kom redan imorse, men var hos Emma ett tag. Vi hade kul där ute på får ön. Cyklade runt på tandemcykeln och hälsade på alla! Hihi. Vi gjorde Fåröfolket till ett gladare folk! Det känns ju bra.

Idag fick jag ett par skor jag vunnit i en auktion på tradera. Riktigt jäkla snygga var dom. Visar bild på dom imorn. Nu ska jag och Emmis sova. Hon är så fasligt trött. Det är jag med. Sov nästan ingenting i stugan på Fårö. Fast egentligen gjorde jag kanske det. Somnade med en gång och sov hela natten. Fst vi gick ju upp tidigt. Typ halv nio. Så nu blir det nog sängen, eller kanske en film? Nej då kommer Emma somna. Jag lovar! Jag kan inte somna till film. Fast jag gjorde det en gång. Men det var nog den sämsta film jag sett. Jaja. Nu är det time to go. Fast först ska jag lägga upp dagens låt!! 

God natt och sov gott era gullpuckon!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0