Ge mig strandväder!!

Imorse när jag vaknade lät det som om någon kastade sten på taket. Men det var bara regnet. Det öste verkligen ner. Men nu är det riktigt sommrväder ute, nästan iaf. Blåser lite kallt. Men solen är framme och det är knappt några moln på himlen. Har man tur så blir det strandväder tills imorn. Då kan vi går på stranden Emma!!! Var så länge sen man solade. Känner mig blekare än jag var i vintras. Men det stämmer ju inte. Lite brun är jag. Fast Emma är brunare, den lilla skitungen. Men det gör inget. Jag brukar alltid va brunare än henne annars, så en sommar kan hon ju får va brunare än mig.

Kamera sladden är fortfarande spårlöst försvunnen. Fattar inte var den kan gömma sig någonstans. Får väl leta igenom hela lägenheten ikväll. Vända upp och ner på allting tills den dyker upp. Men jag är inte alls bra på att leta! Jag kan knappt hitta smörpaketet i kylen på morgonen, och det står mitt i kylen i ögonhöjd nästan. Så kanske jag ska överlåta letandet till mor min och Bertil. Mmm. Jag kan ju stå brevi och peka var dom ska leta eller nått. Vilken bra idé. Den ska jag framföra så fort dom båda kommit hem från sin promenad.

Kommentarer
Postat av: Linn

eller hur, bättre väder, tack!

2007-07-12 @ 16:59:06
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0