Filmen som gud glömde

Jag menar, filmen som jag glömde. Skulle ha tagit med mig filmer som jag ska ha med till Varberg. Så man har nått att göra i husbilen. Gud va jobbigt. Får ringa och be pappa ge dom till mamma imorn när hon lämna mina skor. Ska nämligen byta skorna jag fick idag. Dom var för stora. Men gud så snygga dom var. Kan inte slita mig från dom. Skorna jag fick igår var också super snygga. Kort kommer imorn. Min kamera krånglar just nu. Ska hitta sladden till datorn också. Fick överta mammas gamla kamera. Den är typ 0 megapixlar på. Jätte dålig. Men jag vill ha en egen kamera, och då får den duga så länge. Bättre än mobil kameran iaf. Ska nog önska mig en bra kamera i julklapp.

Bäst att jag gå och duschar nu. Har ju tränat. Sen ska jag se lite på tv. Ringa pappa måste jag göra först!!! Bara jag inte glömmer det. Ringer nu med en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0