Fårö imorn!

Imorn ska jag och Emma åka ut till Fårö! Kuligt. Bo i en stuga över natten. Kanske gå på stranden, om det är fint väder. Annars så har dom playstation 2 där. Hihih. Då gör det inget om det regnar. Men jag måste gå upp typ kl sju imorn! Hjälp. Orkar aldrig det! Hm. Kanske man ska skita i det? Neeej! Jag vill till Fårö. Vill inte bara sitta hemma. Är så tråkigt här. Jätte tråkigt. Sitter bara här hela dagarna. Eller vid tvn. Måste göra nått. Så Fårö blir bra. Även fast det bara är typ en dag, så ska det bli kul.
I helgen tänkte jag sova hos min mormor. Om hon godkänner det. Det brukar hon göra. Var så länge sen jag sov där. Gillar att vara där. Det är med dom som jag ska till Varberg med  =)  Bara elva dagar kvar nu tills vi åker. Ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Natta

tack :) ska införskaffa mig den :D

2007-07-03 @ 19:49:49
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0