Fåren från yttre rymden

Höll på att gå igenom mina lådor med saker från när jag var liten, när jag hittade ett datorspel som jag ofta spelade när jag var liten. Sheep hette det. Det går typ ut på att man är en fåraherde som ska leda sina får i säkerhet, och på vägen dit måste man undvika massa hinder. Typ en traktor som kör över dom, rävar, eller nått sånt. Men jag klarade aldrig första banan! Haha!!! Spelade det säkert 5207542 gånger, men aldrig längre än första banan. Det gjorde mig väldigt sur. Tillslut kastade jag bara in det i min garderob eller vad man nu kan kalla det. Jag hade en liten skrubb i vårat förra hus där det bara lång massa skräp saker. Var inte roligt att gå igenom det när vi skulle flytta hit. Tror jag slängde minst två tredjedelar av allt.


image286


Nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska se film med pappa. Notes on a scandal heter den. Hoppas den är bra.

image287

Kommentarer
Postat av: Linneaa

aaah kommer ihåg sheeeep...det spelade vi ju alltid:P efter sims då..haha

2007-08-01 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0