En lista

Jag har så tråkigt så jag tänkte göra en liten lista över några favorit saker som jag inte skulle klara mig utan

1. Min Friis & Company väska (Går ingenstans utan den!!)
2. Min mp3 (Samma här!)
3. Mobilen (Brukar inte ringa med den så mycket, men den måste finnas i min ficka hela tiden!)
4. Mina Harry Potter böcker (I'm a little Harry Potter geek!!! Haha!)
5. Veckorevyn (Köper nästan alla nr. Är beroende!)
6. Datorn! (Hur skulle jag annars kunna sitta här och skriva?)
7. Spargrisen (Vart skulle jag annars stoppa mina småpengar?)
8. Mina kläder (Jag har för mycket kläder!)
9. Alla mina älskade skor (Har minst 16 par skor nu, tror jag. Brukar inte räkna.)
10. Min tv! (+ Alla filmer och mitt playstation. Vad annars skulle man göra alla kvällar och regniga dar?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0