Woho

Ja o Emma har party! Vi ser på en prinsessas dagbok och halvsover. De är livet de. Fast nu sitter jag ju här och Emma skrattar åt ett sms hon just fick. Hon frågar vad hon ska svara. Inte fan vet jag! Sköt dej skälv säger jag bara.

Imorn blir de en tur på stan. Ska försöka hitta en nyårsklänning. Fast jag vet inte vad jag ska göra på nyår... Gå på party såklart, men vart? Finns många att välja på. Hehe.. Inte... Meeen jag vill på värsta röjar festen! O supa tills jag stupar! Neej så kul ska vi nog inte ha de naj. Hehe.. Jag ska ta de lungt på nyår. Ska bara dricka folkisar! xP



Kommentarer
Postat av: Linnea

Du ska va me mej;P alltid partaj då ju;D

2007-12-27 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0