Tjenna

Jag är sjuk =/  De är så typiskt att jag skulle bli de nu dan innan julafton.. Men jag känner mej ganska bra nu. Har inte feber längre. Jag va vaken hela natten och spydde. Not funny... Glad att jag mår bättre nu. Hoppas de inte kmr tillbaka =/
Fick förresten min julklapp från pappa idag. En bärbar dator! Snacka om att jag blev chockad. En bärbar dator liksom! De är inte varje dag man får en sånn ^^ 
En väldigt bra julklapp ;D  Har suttit här i sängen med den en jag fick den.. Men jag orkar inte sitta här så länge till. Börjar känna mej lite sämre nu =/ Fanfanfan.. Orka va sjuk nu när de är jul.....

Jaja.. Nu ska jag kolla lite på disney channel x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0