Julklappar

En lista på allt de jag fått i julklapp i år:

Bärbar dator
En ipod 8 gb
Christina Aguileras nya parfym
Britney Spears Fantasy parfym+body lotion
Body lotion med shimmer
Klänning
Tunika
Chokladask
Nessecär
En bok
250 kr av moffa
150 kr av Thessan
150 kr av Thomas och Anita
300 kr av fammo och faffa
Pirates of the Caribbean at world's end
Presentförpackning från Body shop med lotion, duschgele o en tvål
Ljuslykta
Handdukar
Sovkalsonger
Scooby Doo film ( ^^ )
Ett jätte fint kollage  =)
Påslakanset
Pyjamas
En till pyjamas
Bh med Hello Kitty
Knästrumpor
6 par trosor med Hello Kitty
3 par strumpor med Hello Kitty
Presentkort på ett par converse
Tröja
Bok om mitt stjärntecken
Stenar i mitt stjärntecken

Det känns som att jag glömt att skriva nått... Hmmm..
Jaja. Kmr jag på nått mer så sriver jag till det sen.
Ska ännu få julklappar av nån mer, tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0