Jaja

Vet inte vad jag ska skriva.. Är helt tom i skallen.. Vet ingenting längre..
Jag är rädd för mej själv =/
Tänk om det händer när jag är ensam? Vad gör jag då?
Vågar inte tänka på det.. Orkar inte tänka på det..
Så därför ska jag tänka på nått annat nu!

Ska snart till mamma. Har sånn mensvärk så jag tror att jag dör eller spyr närsomhelst....

Imorn kanske jag ska på julbord. Vet inte.. Tror inte att de blir nått med det. Om jag har så här ont så funkar det nog inte.. Sorry Emma! Men jag kan inte hjälpa det.. =/


Städade hela morgonen igår istället för att va i skolan. Sen pantade jag och Linnea alla våra flaskor och burkar ^^
Fick ihop 196 kr. Alla dom pengarna kmr väl gå åt till julklappar.. Men jag ska inte köpa så många. Ska köpa till Linnea, Madde, Natta, Smilla och kanske mamma och pappa. Får se vad jag har råd med.
Jag vet redan vad jag ska köpa till Madde och Natta. Men vad ska jag köpa till Linnea??!!!! Hmm... Kanske en... Jaaa vilken bra idé ;D  Det köper jag nog.. Lite tråkigt kanske =/  Hmm.. Får se vad de blir..
Till Smilla ska jag nog köpa.. En sak x) 

Nu måste jag gå och duscha. Ska åka till mamma om en liten stund

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggen sjukdom har anordnat en tävling.
du kan vinna en ipod samt en MP4-spelare!
Gå in och tävla om du är intresserad!
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-08 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0